Site icon IAS

חבילת דיסני מבית גולדן טורס

בדיסני קרוז ליין נהנים מאניות חדישות ומפוארות, משורה ארוכה של חוויות לכל בני המשפחה, מהגדולים ועד הקטנים ביותר, באווירה קסומה, קלילה ומהנה. דיסני גאה להיות החברה הנבחרת בכל שנה כמספר 1 לשייט משפחות!  לחברה ארבע אניות.

 

על סיפוני אניות דיסני קרוז ליין מסתובבים להם הדמויות האהובות ביותר שמוכרות לכל הילדים והמבוגרים כאחד מיקי מאוס, מיני מאוס, פלוטו, דונלד דק, קפטן הוק, פיטר פן, שלגיה ועד דמויות עדכניות כמו קפטן ג'ק ספארו (טרילוגיית שודדי הקריביים). הדמויות מאוישות על ידי אנשי פרפורמנס מקצועיים ומבלים עם הילדים בכל האזורים המרכזיים של האנייה.
 

במהלך השייט בדיסני קרוז ליין  לילדים לא יהיה רגע דל, עם פעילויות מלהיבות בתוך הבריכות ולצדן והופעות חיות ומחזמרים ברמה של מופעי ברודווי, אותם ניתן לראות רק בשייט של דיסני קרוז ליין.
 

גם מבוגרים ייהנו באניות דיסני קרוז ליין עם אולם אולמות קולנוע (כולל תלת ממד), ספא, בתי קפה מעוצבים ומעודכנים וחיי לילה הסובבים סביב ברים מכל מיני סוגים (כולל ספורט בר), הופעות חיות בברים מתוחכמים ומסיבות ואזורים ללא ילדים"

 

חברת גולדן טורס, סוכנות השייט הגדולה בישראל מציעה לראשונה חופשת שייט קונספט: חבילת דיסני במסגרתה משלבים ביקור ושהות במתחם דיסני, העברות ושייט לבהאמאס כולל ביקור באי הפרטי של דיסני Castaway Cay עם שלל הדמויות וכן מסיבת פיראטים לילית כולל מופע זיקוקים בלב ים

 

תקציר המסלול:

שייט בקרביים הוא אחד מפסגות מסלולי השייט בעולם. שייט בקריביים על האיים הרבים בו מציעים נופים קסומים, ים צלול, חופים נהדרים, טבע ונוף נהדר, הרבה היסטוריה, אנשים ותרבויות ואתרים מרתקים. האיים הקריביים מאופיינים במזג אוויר נוח ברוב ימות השנה, אקלים טרופי שמאפשר הנאה מרבית חודשים ארוכים במהלך השנה.  בין האיים הרבים שניתן להגיע אליהם מצויים: איי הבהמה, ג'מייקה, איי קיימן, איי הבתולה, ברבדוס, ארובה, קרסאו ועוד.

 

המטיילים באיים הקרביים יוכלו ליהנות מהכרות עם תרבויות מיוחדות, היסטוריה מרתקת של שודדים ועמים פחות מוכרים, וכמובן עם טבע מיוחד. הטבע כמובן הוא נוף יוצא דופן, אבל גם צמחייה ובעלי חיים שפחות מוכרים לנו וכמובן הרבה מאוד שלווה וחופש.

 

אודות האנייה:

אניית ה Disney Dream  מבית  Disney Cruise Line. חברה השייט של תאגיד דיסני העולמי הידועה ברמת שירות מהגבוהות ביותר, בשפע דמויות המסתובבות מדי יום ובצוות הבכיר ביותר באנייה שרק מחכה להזדמנות לשוחח עם האורחים והוריהם.

 

במהלך שהותכם תוכלו ליהנות מאוכל גורמה כמו גם מאוכל מהיר, תוכלו לרדת לחוף ליעד שטרם ביקרתם או שתמיד רציתם לחזור אליו, או להישאר באנייה וליהנות ממגוון אפשרויות בילוי ואתגר: בריכות, מגלשת מים מיוחדת ושקופה, אולמות משחקים בהתאם לגילאי הילדים. מכון יופי וספא מפנק, ספרייה, מועדון נוער ובמקביל אזור מנוחה ושהייה ללא ילדים.

Exit mobile version