Site icon IAS

האולימפיאדה ביפן נוסח רויאל קריביאן

ספקטרום אוף דה סיז. צילום יח"צ

טוקיו כבר אירחה בעבר את האולימפיאדה בשנת 1964 ולכן האולימפיאדות הקיץ ב-2020 תהיה היחידה ביבשת אסיה אשר התקיימו בה שתי אולימפיאדות לאורך השנים. אולימפיאדת טוקיו 2020 תכלול ארבעת ענפי ספורט חדשים: טיפוס הרים, קרטה, סקייטבורדינג וגלישת גלים. בנוסף לכך, באולימפיאדה הזו הוחלט להוסיף גם את ענפי הספורט בייסבול וסופטבול. מעבר למשחקי הספורט המרשימים, בתקופת האולימפיאדה מורגשת האווירה ברחבי טוקיו- כאשר המוני תיירים נוהרים לעיר ונהנים ממה שיש לה להציע. האווירה החגיגית שוטפת את רחובות יפן כולה וטוקיו במיוחד, שם אפשר ליהנות מאינספור פעילויות המוצעות לקהל הרחב החל ממוזיאונים ייחודיים, אטרקציות תיירותיות ועד לשופינג

חובבי השייט יזכו ליהנות ממלון צף אשר מאפשר לרדת ולראות את משחקי האולימפיאדה – ולאחר מכן לחזור וללון באנייה. האנייה מספקת חבילת נופש ברמת אירוח גבוהה ביותר לדוגמא: סוויטות מרווחות ומעוצבות, מגוון מסעדות ממטבחים שונים, סיפונים לתצפיות שקיעה ותצפיות על העיר, מופעי בידור, מוסיקה חיה, ספא, בריכות שחיה ועוד.. כך שהם יכולים ליהנות מממספר עולמות בטיול אחד ומיוחד.

'סנורמה' שירותי תיירות, החברה המובילה והוותיקה בישראל בתחום השייט מציעה חבילות שייט על אניות הפאר של חברת  Royal   Caribbean® אשר עוגנות במהלך השייט בטוקיו, וכל זאת על מנת ליהנות ממשחקי האולימפיאדה והאווירה בעיר- לצד אירוח בלתי מתפשר ומפנק בספינות השייט. תחרויות האולימפיאדה בטוקיו משפיעות על שוק התיירות בעיר, כאשר ניתן לראות שכבר עכשיו מרבית המלונות בתפוסה מלאה- ובמחירים גבוהים מהרגיל.

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה שירותי תיירות, נציגת מכירות של תאגיד השייט "רויאל קריביאן" בישראל "האולימפיאדה המתקיימת בטוקיו שביפן, נחשבת לאחת הערים היפות באסיה. כחלק מהקונספט של האניות אנו משלבים עגינה ביעד למשך זמן ארוך על מנת שהמפליגים יוכלו לחוות את אווירת האולימפיאדה ואף להכיר את התרבות  ולשלב נופש מיוחד על האנייה."

 

דוגמאות לחבילות:

Voyage of the Seas בתאריך 26.7.2020 (7 לילות)

עגינות: הונג קונג, קוצ'י, אוסקה, וטוקיו.

 

Spectrum of the Seas שתי הפלגות בתאריכים 25.7.2020 וב2.8.2020 ( 8 לילות)

עגינות :שנגחאי, קובה-יפן, אוסקה וטוקיו.

 

* המחיר הינו לאדם בחדר זוגי, להפלגה בלבד, כולל מסים, עשוי להשתנות על פי היצע וביקוש ואינו כולל טיסות וסידורי קרקע.

 

Exit mobile version