Site icon IAS

צ'ילה נפתחת מחדש למבקרים מחוסנים

קו הרקיע של סנטיאגו דה צ'ילה . צילום Depositphotos

צ'ילה מוכנה לקבל בברכה מבקרים החל מה-1 באוקטובר 2021, לאחר למעלה משנה וחצי של גבולות סגורים ומגבלות. צ'ילה סגרה את הגבולות לנסיעות לא חיוניות במרץ 2020 ונפתחה לזמן של 5 חודשים ב-23 בנובמבר, לפני שנסגרה שוב באפריל עקב עלייה במקרי COVID-19. לאחרונה רמת התחלואה ירדה בהתמדה ומאז אמצע חודש יוני 2021 היא עומדת בממוצע של 1600 מקרים בשבוע.

מדובר בכניסה למבקרים מחוסנים, בכפוף לסגר של 5 ימים, בדיקת PCR שלילית שבוצעה עד 72 שעות לפני ההגעה, למלא טופס מקוון עד 48 שעות לפני ההגעה וביטוח נסיעות לכיסוי הוצאות רפואיות למקרה של אשפוז כתוצאה מקורונה.

המבקרים יוכלו להיכנס לנמל התעופה של סנטיאגו דה צ'ילה (SCL), איקוויק (IQQ) ואנטופגסטה (ANF). מיקום הבידוד יכול להיות בבית מגורים או בית מלון, שבמהלכו צפויים המבקרים להיבדק באופן אקראי, בבדיקות PCR או אנטיגן. חיוביים יועברו למקום ייעודי לחולי קורונה. אי עמידה בתנאים תוביל לקנס כספי ולביטול הניידות. בנוסף, המבקרים ידרשו למלא מידי יום טופס מעקב בריאותי באמצעות דוא"ל במשך 14 הימים הראשונים שלהם בצ'ילה.

87% מאוכלוסיית צ'ילה מחוסנים, רמת מחוסנים מהגבוהים בעולם. עטיית מסכות היא חובה במרחבים סגורים ובתחבורה ציבורית, בנוסף לשמירה על ריחוק חברתי. סגר החל מהשעה 22:00 או חצות בהתאם לאזורים ולשיעורי המחוסנים. מסעדות ובתי קפה פתוחים למבקרים על פי התו הירוק.

Exit mobile version