Site icon IAS

מקומות ופעילויות שיפתחו השנה ביפן

יפן: פריחת הדובדבן והר פוג'י. צילום freepik

כשהעולם מתחיל להתחסן זהו זמן טוב להתחיל לחלום על יעדים חלומיים. אנו מנצלים הזדמנות זו להציג מספר מקומות ופעילויות שיפתחו השנה ביפן ואסור לפסס ברגע שהמגבלות יוסרו.

מפלט כפרי באזור טוהוקו

ב- 2021 מציינים בדיוק עשור מאז רעידת האדמה הגדולה והצונאמי שפגע בצפון מזרח יפן באזור טוהוקו.Michinoku Coastal Trail הוא מסלול בן 1000 קילומטר, לאורך חוף טוהוקו שנחנך ב- 2019 כדרך לחיבור מחדש של האדם לטבע, ומקומיים למבקרים. המסלול גם מסמל את ההתאוששות והבניה מחדש של חיים באזור במשך 10 השנים האחרונות. לאחרונה יצא לאור עלון הסבר באנגלית בו יש מפות והצעות מסלולים. ניתן כמובן ללכת קטעים מהמסלול כדי לספוג את האווירה הכפרית ולהתחבר לאזור.

Shirataka Former Okuyama House

בעיירה הכפרית שירקאטה במחוז ימאגטה, יפתח באביב השנה מלון ייחודי. המלון ממוקם בבית כפרי עתיק של  משפחת אוקוימה שהיתה קשורה לשליט האזורי במאה ה- 18 ולאומנות הטקסטיל היפני. האורחים במלון זה יהיו מוקפים בארכיטקטורה ובאווירה הכפרית, באוכל המקומי המשובח ובאומנות הבדים והקימונו היפנית.

שיזואוקה המגוונת

מחוז שיזואוקה פופולארי בקרב התיירים בשל מיקומו הנוח ליד הר פוג'י, אך באזור יש הרבה יותר מההר המפורסם. מטעי תה, חוות ווסאבי, מעיינות חמים מהמשובחים ביותר, חופי חול לבנים וטירות מקוריות, כל אלו עושים את אזור "חוף אמלפי" של יפן פנינה אמיתית. לאחרונה נפתח כאן מלון Fujisan Mishima Tokyu Hotel בו ניתן להנות מנופים מרהיבים של הר פוג'י תוך רחצה בסאונת מעיינות חמים. הוא גם ממוקם נוח לביקור בחורשות הבמבוקים והמקדשים של Shuzenji.

אתר גלמפינג ציורי חדש במחוז מיאֶה

במחוז מיאה ממוקם המקדש החשוב ביותר ביפן והקדוש מכולם, מקדש איסֶה. כאן גם חיו ופעלו הנינג'ות של אזור איגה. בעמק המבודד והיפיפה של אוּגה יפתח באביב הקרוב אתר גלמפינג סביבתי Hygge Circles Ugakei by Nordisk. עיצוב האתר כולו מבוסס על מעגלים, והמבנים בנויים מחומרים מתחדשים ומפסולת בניה ממוחזרת. זהו שיתוף פעולה בין מאפיינים עיצוביים יפניים ודנים. באתר בקתות עץ עגולות ואזור אוהלים בתוך היער. לאורחים יוצעו במקום פעילויות שונות בטבע.

אודות JNTO 
ארגון התיירות היפני הינו גוף ציבורי של ממשלת יפן, הפועל לקדם את יפן כיעד תיירותי ועסקי, במטרה להעמיק את הכרות המבקרים עם תרבותה של יפן, ולחזק קשרים תרבותיים בינה לבין מדינות העולם.
סניף JNTO בלונדון פועל בשמונה שווקים שונים כדי להפיץ מידע על יפן, לפרסם ולארגן תערוכות תיירות, לפתח טיולים ביפן ועוד.

למידע נוסף, לחצו כאן

Exit mobile version