Site icon IAS

"להעיר את מקבלי ההחלטות בממשלה"

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל והעומד בראשה, יוסי פתאל בכנס השנתי. צילום עוזי בכר

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל והעומד בראשה, יוסי פתאל בכנס השנתי. צילום עוזי בכר

המלחמה בנגיף שניה רק למלחמת הקיום הכלכלית אליה נקלענו במציאות הדמיונית בתוכה אנו חיים. בעולם התיירות אין כמעט עסק שיוכל להתמודד עם המצב הקיים והמשכו הבלתי ידוע בכוחות עצמו ללא סיוע בתקציבים ישירים ותמיכה נוספת בכלים נוספים יתדרדר הענף לתהומות מהם יתקשה, אם בכלל, להתאושש.

האמבולנס הכלכלי שייך למדינה, אולם היא אינה מוצאת את המפתחות להניעו ואת הצוות המתאים לאייש אותו. ענף התיירות הנכנסת לישראל מפרנס את עצמו בכבוד אך בעיקר את כלכלת המדינה וטובתה בימים של שגרה. תפקידנו המרכזי עתה הוא לדאוג להעיר את מקבלי ההחלטות בממשלה למצבנו הקריטי והמחיר הכבד אותו עלולים לשלם עסקים רבים ומקומות עבודה באם נקרוס כלכלית.

על המדינה לתמוך בחברי הלשכה לאלתר בסכומים הנדרשים בכדי למנוע נזקים עצומים לכלכלת המדינה. עשרות רבות של אלפי מקומות עבודה, אתרי תיירות, מסעדות, מדריכים, מוזיאונים, מלונות, אוטובוסים ומוניות, אתרי טבע, אנשי כספים  וחוק, פרסום, מומחי אינטרנט,תעופה ועוד ועוד .כולם תלויים בתנועת התיירות הנכנסת לישראל.

מרכז הפעילות שלנו עתה הוא להילחם ולפעול ללא הרף לקבל מהמדינה את התקציבים עבור מארגני התיירות הנכנסת לישראל לטובת המדינה וכלכלתה כמו גם טובתנו אנו.

הנהלת הלשכה הקצתה משאבים משמעותיים מאוד להפעלת מערכת יחסי הציבור והלובי הפוליטי לפעילות רצופה בכל מקום ובכל הזדמנות בכדי לוודא שהתקציבים המתבקשים מתוך מה שמתכננת המדינה להזרים למשק, יגיעו גם אל חברי הלשכה.
כל קשר, רעיון, רעיון ותמיכה פעילה מצד חברי הלשכה, באמצעות שיתוף והשתתפות, הם צו השעה במלחמה על הבית הכלכלי שלנו.

Exit mobile version