Site icon IAS

טיקטינגו ממליצה לקראת חופשת הפסח

ספי דונר, מנכ"ל חברת טיקטינגו

ספי דונר, מנכ"ל חברת טיקטינגו

כמדי חודש אפריל הקבוצות הבכירות באירופה מגיעות לשיאן לקראת שלבי ההכרעה בליגות המקומיות ובמפעלים הבכירים באירופה – ליגת האלופות והליגה האירופית, וחברת טיקטינגו מקבוצת Sports Events 365, ספקית הכרטיסים לאירועי הספורט המובילה בישראל, מצרפת המלצות למשחקי הכדורגל המעניינים ביותר שיתקיימו במהלך אפריל וחג הפסח.

גם השנה אלפי אוהדי ספורט ישראלים יטוסו לצפות בקבוצות העלית באירופה כשהיעדים העיקריים הם ברצלונה ומדריד בספרד עם חזרתו של זידאן לריאל, וליאו מסי שמוביל את ברצלונה לאליפות. באנגליה אוהדים רבים מרחבי העולם אולי יחזו בליברפול זוכה באליפות ראשונה מזה כשלושים שנה, ואילו באיטליה – יהיה ניתן לחזות ברונאלדו המככב ביובנטוס, או במשחקיהם של מועדוני הפאר במילאנו – מילאן ואינטר.

ארמון בקינגהם.בלונדון צילום Depositphotos

אנגליה – החלום של ליברפול והדרבי של מנצ'סטר

חודש אפריל הוא חודש השיא של הליגה האנגלית בה משחקות מיטב הקבוצות הגדולות של אירופה כששתיים מהן מתחרות ראש בראש על תואר האליפות – מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה שתנסה לזכות באליפות השנייה ברציפות, וליברפול של יורגן קלופ שתנסה לזכות באליפות ראשונה מזה כ- 30 שנה.

אך למרות מאבק האליפות – הליגה האנגלית היא ליגה תוססת ובמהלך חודש אפריל יתקיימו מספר רב של משחקים מעניינים עבור תיירי הספורט הישראלים בלונדון, במנצ'סטר, ובליברפול ובהם – צמד המשחקים בין מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם (ליגה וליגת האלופות), הדרבי של מנצ'סטר בין סיטי ליונייטד, וקרבות הצמרת של ליברפול ומנצ'סטר יונייטד נגד צ'לסי.

בלונדון יתקיימו במהלך חודש אפריל מספר משחקים מעניינים נוספים – טוטנהאם תארח את האדרספילד (13.4) באצטדיונה החדש 'טוטנהאם הוטספר סטאדיום', קריסטל פאלאס את מנצ'סטר סיטי (14.4) בסלהרסט פארק, ו-ווטפורד את ארסנל (15.4) בויקראג' רואד. כמו כן, צ'לסי תארח את סלאביה פראג הצ'כית (18.4, יום לפני ליל הסדר) במסגרת שלב שמינית הגמר של הליגה האירופית.

במהלך חול המועד יתקיימו בלונדון מספר משחקים נוספים ובהם ארסנל שתארח את קריסטל פאלאס (21.4 חוה"מ פסח) באיצטדיון האמירויות, צ'לסי שתארח את ברנלי (22.4) בסטמפורד ברידג', וטוטנהאם שתארח את ברייטון (23.4, חוה"מ פסח) ולאחר מכן את ווסטהאם (27.4, אסרו חג) לדרבי לונדוני.

מי שמבקר בלונדון, יוכל להגיע לערים הצפוניות מנצ'סטר וליברפול המרוחקות כ- 350 ק"מ, בנסיעת רכבת שנמשכת בין 2-3 לשעות.

ב- 13.4 תארח מנצ'סטר יונייטד המתחדשת את ווסטהאם באולד טראפורד, כשיום למחרת (14.4) ליברפול תארח את צ'לסי באנפילד. בהמשך אותו שבוע תארח מנצ'סטר סיטי את טוטנהאם לשני משחקים back to back – פעם אחת במסגרת ליגת האלופות (17.4, יומיים לפני ליל הסדר) ופעם אחת במסגרת הליגה (20.4, שבת- חג פסח).

במהלך חול המועד ניתן יהיה לצפות בדרבי של מנצ'סטר בין סיטי ליונייטד (24.4, חוה"מ פסח) שיתקיים באולד טראפורד, או להישאר ארבעה ימים נוספים ולתפוס גם את המשחק בין יונייטד לצ'לסי (28.4) שיתקיים גם הוא באולד טראפורד. כיוון שהמרחק בין מנצ'סטר לליברפול עומד על 60 ק"מ בלבד, ניתן לשלב את משחקי הקבוצות מערים אלו בקלות רבה באופן יחסי.

בעזרת טיקטינגו, הסוכן יכול בקלות רבה להרכיב חבילה המותאמת בצורה מדויקת ללקוח שלו

ספרד – חזרתו של זידאן ויונייטד בקאמפ נואו

מי שיטוס לברצלונה יוכל לתפוס את שלב הגומלין של רבע גמר ליגת האלופות ושחזור גמרי ליגת האלופות של 2009 ו- 2011 בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד (16.4) בקאמפ נאו. משחקים נוספים שייערכו בקאמפ נאו בברצלונה הם המפגשים הביתיים של ברצלונה מול סוסיאדד (21.4), ונגד לבאנטה (28.4). משחק מעניין נוסף בברצלונה יפגיש את אספניול עם אלאבס (13.4) המפתיעה שממוקמת בצמרת הגבוהה.

אלו שבוחרים לטייל במדריד יוכלו לבחור אם לצפות בשתי הקבוצות הבכירות של העיר – ריאל ואתלטיקו מדריד, וגם קבוצות נוספות המשחקות במדריד כמו חטאפה המפתיעה שנמצאת כיום במקום הרביעי בליגה הספרדית וגם ראיו ואיקאנו.

אתלטיקו מדריד תארח את סלטה ויגו (13.4) בוואנדה מטרופוליטנו ויומיים לאחר מכן תארח לגאנס את ריאל מדריד (15.4) באצדטיון בוטרק. כשבוע לאחר מכן תארח ריאל מדריד את אתלטיק בילבאו (21.4) בסנטיאגו ברנבאו, ואילו חטאפה תארח באותו היום באצטדיון אלפונסו פרז את סביליה, קבוצתו העתידית של חלוץ נבחרת ישראל מואנס דאבור.

ב-24.4 תארח חטאפה את ריאל מדריד לקרב צמרת באיצטדיון אלפונסו פרז, ואתלטיקו מדריד תארח ולנסיה בוואנדה באותו יום גם כן, וב- 28.4 ייארחו אתלטיקו מדריד את ויאדוליד בוונדה מטרופוליטנו ואילו ראיו ואיקנו תארח את ריאל מדריד באיצטדיון וואייקס.

ברצלונה,. צילום Depositphotos

איטליה – רונאלדו נגד אייאקס והרנסנס של מילאן

חודש אפריל באיטליה יתאפיין בריצה של יובנטוס לאליפות שמינית ברציפות ונסיון מחודש לזכות בליגת האלופות, עם כריסטיאנו רונאלדו שינסה לזכות בתואר האירופי החמישי שלו. עם זאת נראה כי גם מילאן וגם אינטר מראות סימני התחדשות לקראת איום ממשי על תואר אלופת איטליה בשנים הקרובות.

בטורינו תארח יובנטוס את אייאקס (16.4) למשחק הגומלין של שלב רבע הגמר בליגת האלופות ביובנטוס סטאדיום שבטורינו, וארבעה ימים לאחר מכן תארח את פיורנטינה (20.4, שבת- חג פסח) למשחק ליגה ב- 28.4 תארח טורינו את מילאן באיצטדיון האולימפי שבטורינו.

תיירים שירצו להגיע למילאנו (הממוקמת כ- 150 ק"מ מטורינו) יוכלו לצפות בסן סירו במשחק של מילאן שתארח את לאציו (13.4) כשמפגש נוסף בין מילאן ולאציו יערך ב-24.4 (חוה"מ פסח) בשנית במסגרת חצי גמר הגביע האיטלקי. ישראלים שמתכננים לחגוג את חג הפסח במילאנו יוכלו לצפות באינטר מארחת את רומא (20.4, שבת- חג פסח), ושבוע לאחר מכן תארח אינטר את יובנטוס ב- 27.4 לדרבי ד'איטליה.

מי שיגיע לרומא יוכל לצפות באיצטדיון האולימפי ברומא את לאציו מארחת את קייבו ורונה (20.4, שבת- חג פסח) ואת רומא מארחת את אודינזה (13.4) ואת קליארי (28.4).

Exit mobile version