Site icon IAS

חילופי משמרות בדירקטוריון אל על

מטוס אל על. צילום יח"צ

לאחר שהשליטה בחברת אל על עברה לאלי רוזנברג הבעלים של חברת "כנפי נשרים תעופה", חברת אל על דיווח לבורסה על פרשתם של  יהודה לוי, תמר מוזס בורוביץ, שלמה חנאל וסופיה קימרלינג מהדירקטוריון וכניסתם לתפקיד של הדירקטורים החדשים מטעמו של אלי רוזנברג: דוד ברודט- יו”ר החברה, דורון כהן , גבריאלה שלו, עמיקם בן צבי, מוטי אנגלמן, וג’ייסון גרינבלט.

מכתבה של תמר מוזס בורוביץ שנשלח לעובדי אל על:

משפחת אל על היקרה

היום מתחלף הרכב דירקטוריון אל על. ביום זה אני מבקשת לומר לכולכם – תודה! עברנו כברת דרך ארוכה. צעדנו יחד להישגים, צלחנו יחד קשיים.

אני מבקשת להודות לכולכם על כל מה שעשיתם עבור חברת התעופה האהובה שלנו.תודה על הקרבה בלתי פוסקת, מסביב לשעון. גם על חשבון זמנכם החופשי ועל חשבון משפחותיכם. תודה על מסירות שאינה יודעת גבול.

באופן אישי, באירוע המורכב אליו נקלעה אל על בחודשים האחרונים חסר לי בעלי האהוב דדי, אשר כל שלמדתי – למדתי ממנו. לדאבוני בשל מצבו הבריאותי נבצר ממנו לקחת חלק באירועים בחודשים האחרונים, אך אני שמחה כי הוא יזכור את אל על חזקה ופורצת דרך.

אני אסירת תודה על ההזדמנות שנפלה בחלקי להיות חלק ממשפחת אל על.אל על תישאר לנצח בליבי. אפשר לעזוב את אל על, אבל אל על לעולם לא עוזבת אותך.

אני אוהבת אתכם ומחבקת אתכם.

אני משוכנעת שתמשיכו לעשות חיל ולהצעיד את אל על לעתיד בטוח ולהישגים נוספים.

שלכם תמיד,

תמי

כעת, מעבר לסכום של 505.5 מיליון שקל שקיבלה החברה בהנפקה, עומדים בפני הדירקטוריון החדש של אל על אתגרים לא פשוטים כמו החזרת הכספים לנוסעי החברה בשווי של 280 מיליון דולר והלוואה של כ-250 מיליון דולר בערבות של 75% מהמדינה, לא רק כדי לפעול, אלא כדי לשרוד.

בנוסף, בקופתה גירעון בהון העצמי של 135 מיליון דולר, היא גוררת הפסד כולל של 115 מיליון דולר בגין הפסדי עסקאות גידור הדס”ל, הריבית והמט”ח. היא חייבת לחברות החכרת המטוסים 125 מיליון דולר, והחוב הפיננסי שלה מגיע לכ-2 מיליארד דולר.

Exit mobile version