Site icon IAS

הקיץ המטורף של מלון פסטורל כפר בלום

תוכניות הקיץ של מלון פסטורל כפר בלום. צילום באדיבות מלון פסטורל כפר בלום

מלון פסטורל כפר בלום, מהווה אבן שואבת לאוהבי המוזיקה והרוח מכל רחבי הארץ. בינות למרחבים, האוויר הגלילי ולתרבות האירוח הוותיקה, נהנים אורחי המלון מקונצרטים, הרצאות, מופעים אופראיים, הצגות, כיתות אמן ושיח קהל.

במלון 193 חדרים וסוויטות מעוצבות, המוקפים מדשאות רחבות ידיים. מתקני המלון כוללים: ספא מחודש המציע מתקנים מפנקים, עשרות טיפולי גוף ומוצרי קוסמטיקה מלונדון ופריז. בריכת שחייה אולימפית, חדר אוכל ומסעדה עם מבחר קולינרי עשיר, בניצוחו של שף המלון אוהד איבגי, המגיש ארוחות שהן תאווה לעיניים ולחיך. לובי בר, ספרייה, וקמפוס מפואר לכנסים ואירועים.

 בקיץ הזה מציע מלון פסטורל כפר בלום, שפע תוכניות מגוונות

* לא הולכים לישון! רוצים להשתגע! 7-11.07.22

חלום ליל קיץ; שלל פעילויות ערב עליזות. עם 'עמית הליצן', ציורי פנים וגוף, מופע קסמים וטלפתיה. סדנת יצירה להכנת גלידות וארטיקים צבעוניים מבדים ופונפונים. תצפית לילה גלילית – מצוידים בטלסקופ יקיימו הילדים תצפית כוכבים מודרכת עם המון סיפורים על הגלקסיה והכוכבים. הכנת תליונים בנושא ממלכת הלילה ולוכדי חלומות, מופע קרקס מבדר והפעלות קרקס צבעוניות ואקטיביות  וגם רגע לפני שחוזרים הבייתה פול-מון-פארטי בגרוב של קיץ גלילי המתאימה לכל המשפחה.

* ה'מיוזיק קלאב' המסורתי חוזר! 4-7.08.22

הפסטיבל שפותח מידי שנה את אוגוסט בפסטורל, וסוחף אחריו את הגדולים והקטנים עם ימים מלאי מוזיקה, הצגות, מפגשים, הופעות וסדנאות. מתחילים עם כוכבים, תא הקלטות ואולפן נייד יוציא את כל זמרי המקלחת מהדוש, רגע אחרי כן כולם נהנים מהשקט שבחוץ והחגיגה שבפנים במסיבת האוזניות ורוקדים כאילו היינו לבד בחדר. נצטרף אל הקצב הברזילאי ונלמד התנועות ייחודיות בסדנת קפוארה על הדשא. וניזכר בנוסטלגיה של אמא ואבא במופע מוזיקלי מִכָּאן לְשָּם וּבַחֲזָּרָּה – שִירִים מתגַלְגלִים: ילדוגאז' המבוסס על שירים וטקסטים מתוך ספריה של תרצה אתר לילדים. נלמד להכיר את דייוויד בואי בשפה לילדים חבורת החוג לתולדות המוזיקה מביאה את סיפורו המופלא של דייוויד בואי – מהחלל ועד בכלל. ואם שאלתם פעם את אבא, כיצד בונים תזמורת – 20 נגני סימפונט רעננה וזמרת מהאופרה הישראלית – בניצוחו של דודו זבה, יערכו היכרות מרתקת לכל המשפחה עם התזמורת. תפקיד המנצח, צורתם של כלי הנגינה, הצלילים והעולם המופלא של המוזיקה הקלאסית.

תוכניות הקיץ של מלון פסטורל כפר בלום. צילום באדיבות מלון פסטורל כפר בלום

* מבצע סבא.תא יוצא לדרך! 18-20.08.22

מכירים את זה באמצע אוגוסט נגמרות המסגרות ואמא ואבא חייבים עדיין לעבוד, ואז מודיעים לסבתא וסבא – אתם מגויסים! ומה עושים עם הנכדים?! את הצורך הזה זיהו במלון פסטורל – כפר בלום. והגו תוכנית קיץ מופלאה לסבים וסבתות והנכדים… ומה עם ההורים?! שילכו לישון… סבא.תא והנכדים מבלים. תוכנית קיץ מופלאה היוצרת גשר מעשי ומצמצמת את הפער הבין גילי.

התוכנית כוללת: טיול עששיות בטיילת על נהר הירדן שבסופו יקנחו המטיילים האמיצים בקומזיץ של 'פעם' עם מדורה, מרשמלו, תה צמחים וציז'באטים מצמררים. סדנת אוכל מפתיעה ורב חושית של  'בישול מולקולרי',  המשלבת מדע, חדשנות ואוכל ייחודי. סדנת יצירה משותפת של בובת גרב מדברת עם פוטנציאל להתמכרות, פעילות אקסטרימית עם התנסות מאתגרת במגוון רחב של מתקנים, בניהם סולמות וחביות, זחילת זיקית, סטפר ועוד. סדנת צילום בסמארטפון לכל המשפחה. סוף סוף סבא.תא ילמדו איך להחזיק את המצלמה בנייד עם תוספת של סודות והטכניקות שיחדשו גם לנכדים.

מחיר: החל מ- 900 ₪ ללילה בחדר זוגי

למידע נוסף: https://www.kfarblum-hotel.co.il/

Exit mobile version