IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » הפחד מאמצעי בריאות והיגיינה בתעופה ובתיירות

הפחד מאמצעי בריאות והיגיינה בתעופה ובתיירות

עמי אטינגר 22 בנובמבר 2020 13:06

מועצת הנסיעות והתיירות העולמית (WTTC) קובעת, כי מגזרי התעופה, המלונות והאטרקציות חייבים לאמץ את התקנות המיוחדות כדי ליישם אמצעי בריאות והיגיינה ברמה הגבוהה ביותר

הפחד מאמצעי בריאות והיגיינה בתעופה ובתיירות הדבקה מנגיף קורונה במטוסים. freepik

נוסעים מקדישים היום יותר תשומת לב לאמצעי הבריאות וההיגיינה ולכן, מגזרי התעופה, המלונות והאטרקציות חייבים לאמץ את התקנות המיוחדות כדי ליישם ברמה הגבוהה ביותר. כך קובעת מועצת הנסיעות והתיירות העולמית (WTTC – World Travel & Tourism Council ). המועצה חושפת בדוח חדש את ההשלכות של המגמות לכל אחד מארבעת בעלי העניין המרכזיים בתחום הנסיעות והתיירות: מטיילים, עסקים, כוח אדם וקהילות.

תחלואה בטיסות

אכן, יש ממה לפחד. משרד הבריאות הניוזילנדי קבע לאחרונה, כי ישנה הדבקה בקורונה בטיסות ארוכות טווח ובספטמבר שחלף פורסמו שני מחקרים שהגיעו למסקנה דומה. מתברר גם, כי ההדבקה במטוסים אפשרית גם בטיסות בטווחים קצרים ובינוניים. כך למשל קבע משרד הבריאות הישראלי, כי בשבועיים שחלפו עד כה יובאו לארץ דרך נתב”ג כ-70 נדבקים בקורונה בטיסות מטורקיה, ארה”ב, בלגרד, אוקראינה, בולגריה וגרמניה, וישנם בדיווח נוספים.

תחלואה במלונות ובמסעדות

על פי משרד הבריאות הישראלי נמצאו בשבועיים שחלפו גם נדבקים במלונות אילת וים המלח, אם כי כנראה של עובדים, כי המלונות היו סגורים. גל האורחים הגדול, למה שמכונה “איים ירוקים” אמור להתחיל לנהור למלונות השבוע ולכן רק בתום השבועיים הקרובים נוכל לדעת האם היו נדבקים בקרב האורחים ומה מספרם.

פתיחה מחודשת של מסעדות, מכוני כושר ומלונות מהווה את הסכנה הגבוהה ביותר להפצת נגיף הקורונה. כך מצאו חוקרים מאוניברסיטת נורת’ווסטרן ואוניברסיטת סטנפורד בארה”ב, שהשתמשו בנתונים סלולריים, שנאספו בין מרץ למאי בערים ברחבי ארה”ב, שלפיהם מיפו את תנועת האנשים. הם בדקו לאן הם הלכו וכמה זמן הם שהו במקומות שהם ביקרו. לאחר מכן הם שילבו את המידע שהתקבל עם נתונים על מספר המקרים ואופן התפשטות הנגיף כדי ליצור מודלים להדבקות.

תיאום בינלאומי

יש לציין, כי חברות התעופה והמלונות פועלים במסגרת ההנחיות לניתוק שרשרות ההדבקה. אבל, דוח WTTC מדגיש את החשיבות בנקיטת גישה מתואמת עולמית להחלמה, שיפור חוויית הנסיעה הנוכחית, אימוץ שילוב טכנולוגיות חדשות וקביעת תקנות גלובליים לבריאות והיגיינה. כל זאת על מנת לבנות מחדש את אמון המטיילים. הדוח מדגיש גם את הצורך לפעול בשיתוף פעולה במגזר הציבורי והפרטי, כדי להציל את מיליוני המשרות שנפגעו ואת חוסנו של תחום התיירות והתעופה.

כאשר מדמיינים מחדש את עתיד הנסיעות והתיירות ובוחנים את המלצות המדינות לבלימת שרשרת ההדבקה, קובע דוח WTTC, כי קיימות ארבע מגמות מקרו הצפויות להוביל את הדרך להתאוששות והמשכיות: התפתחות הביקושים, בריאות והיגיינה, דיגיטציה וקיימות (Sustainability).

ליישם אמצעי בריאות והיגיינה ברמה הגבוהה ביותר. freepik

חשיבות הניקיון

על פי דוח WTTC,  כ- 70% ממטיילי הפנאי בצפון אמריקה טוענים שהם היו מבצעים הזמנות בעת משבר הקורונה אם השינויים המתבקשים היו חינם. בנוסף מתברר, כי יותר מתשעה מתוך עשרה (92%) מהצרכנים סומכים על המלצות אישיות ביחס לבריאות והיגיינה, ו-69% מהמטיילים מציינים את הניקיון כמרכיב קריטי בתגובת ענף הנסיעות במשבר. לכן, צפוי שהמטיילים ימשיכו להקדיש תשומת לב מוגברת לבריאות ולהיגיינה, גם לאחר שיהיה חיסון לנגיף הקורונה.

מוכנות וקיימות

הצורך במוכנות לקראת עתיד מגזר התעופה והתיירות הוא מחוייב המציאות. ככל שסדרי העדיפויות של הצרכנים מתפתחים, קיים צורך מגזרי לאמץ תקנונים חדשים לאמצעי הבריאות והבטיחות כדי לעמוד בקצב התפתחות הביקושים שאנו רואים.

הדיגיטציה הפכה חשובה. במשך חודשי משבר הקורונה והסגרים שהוטלו ברחבי העולם, נוצר צורך לעבור לעבודה ולימוד מרחוק. לכן, השינוי לעבר הדיגטציה היה מהיר, כאשר אנשים הרגישו נוח יותר בחווית נסיעה ללא מגע. דוח WTTC מגלה שהדיגיטציה כאן כדי להישאר כש-45% מהמטיילים אומרים שהם מוכנים לעבור מדרכונים מנייר לזהות דיגיטלית.

המגיפה העלתה מחדש את הצורך בעולם בהתמודדות עם קיימות חברתית, סביבתית ומוסדית. כ-73% מהצרכנים מצהירים, כי הם מבחינים במותגים העושים שינויים מותאמים במשבר הקורונה ומגלים תשומת לב הולכת וגוברת לקיימות, שזה הפוטנציאל לחיים של רווחה בטווח הרחוק, מבחינה סביבתית, כלכלית וחברתית.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=111877

אולי יעניין אתכם גם

  • כיצד ניתן להבטיח התאוששות טובה יותר של ענף התיירות והנסיעות?כיצד ניתן להבטיח התאוששות טובה יותר של ענף התיירות והנסיעות?
  • “עטיית מסכות מפחיתה ב-90% את סיכון ההדבקות”“עטיית מסכות מפחיתה ב-90% את סיכון ההדבקות”
  • כלכלת ארה”ב תפסיד השנה 155 מיליארד דולר מהיעדרות תייריםכלכלת ארה”ב תפסיד השנה 155 מיליארד דולר מהיעדרות תיירים
  • מועצת הנסיעות והתיירות מזהירה מהשפעה ארוכת-טווח של וירוס קורונהמועצת הנסיעות והתיירות מזהירה מהשפעה ארוכת-טווח של וירוס קורונה
  • ארגון WTTC על סין: “אין להטיל סטיגמה על שוק התיירות הגדול בעולם”ארגון WTTC על סין: “אין להטיל סטיגמה על שוק התיירות הגדול בעולם”
תגיות:
מועצת הנסיעות והתיירות העולמית
« פוסט קודם
פוסט הבא »
קתאי פסיפיק טיסות ישירות להונג קונג במחלקת עסקים זוכת הפרסים
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס