Site icon IAS

מה הוחלט באסיפת לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל?

"יחד ננצח". צילום באדיבות לשכת מארגני תיירות

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל שלחה אמש (א') אגרת לחבריה המסכמת את החלטות האסיפה :

"בשבוע שעבר התקיימה אסיפה כללית מיוחדת שכונסה לבקשת הנהלת הלשכה, על מנת לדון ולהחליט בבקשת בית המשפט להסרת התביעה המתנהלת מול רשת מלונות דן בנושא ה"שקליזציה" בחיוב קבוצות. המנדט בהחלטה ניתן לאסיפה הכללית היות שהיא זו שקיבלה את ההחלטה להגיש את התביעה. ההחלטה שהתקבלה ברוב קולות חברי הלשכה היא בעד המשך התביעה.

כיבד אותנו בנוכחותו שר התיירות, חיים כץ, שהכריז כי הוא עומד לרשות מארגני התיירות. מנכ"ל הלשכה ויו"ר הנהלת הלשכה ניצלו את ההזדמנות להודות לשר על התמיכה הייחודית שקיבלו חברי הלשכה.

משתתפי האסיפה עודכנו בהתקדמות הטיפול בחברות הלשכה אל מול רשות המיסים. הוקם צוות ייחודי המטפל בחברות הלשכה, וכל החברות שענו לסקר יטופלו בהקדם. פירוט על כל סיבת דחייה שניתנה וכיצד יש לנהוג לגביה, יועבר בהרחבה בקרוב.

באשר למתווה כוח אדם, הוצגו העקרונות למתווה. ליישום המתווה דרושה החלטת הממשלה לתקציב 2024, וכתיבת התקנון.

מערכת ה-Info Center והצורך בסטנדרטיזציה – הצורך להסתגל ולהתאים למערכות מידע והזמנות של הספקים השונים מהווה אתגר תפעולי מורכב ויקר לחברי הלשכה. שוק התיירות העולמי הוא מהמתקדמים ביותר בתחום סטנדרטיזציה של ניהול שיתוף והחלפת מידע. מפעילי תיירות מתמודדים עם אתגרים תפעוליים משמעותיים בשל מגוון מערכות ההזמנות והניהול המסופקות על ידי ספקים שונים. פיצול זה מוביל לחוסר יעילות, עלויות תפעול גבוהות יותר וטעויות פוטנציאליות בתהליכי ההזמנה והניהול. הצורך בהתאמה לעבודה מול מערכות שונות בעלות סטנדרטים שונים מחייב גמישות תפעולית יקרה ולא יעילה. יש ליצור סטנדרט של עבודה איתנו. סטנדרטיזציה של מידע ונתונים מצדנו יכולה להוביל לשיפור היעילות, הפחתת עלויות ושביעות רצון משופרת של הלקוחות. יתרונותיה באות לידי ביטוי בניתוח נתונים, ניהול ופיקוח, ניתוח ביג דאטה להבנת דפוסים ומגמות, קבלת החלטות אסטרטגיות, יכולת פיתוח תהליכי אוטומציה בארגון, והגברת אינטגרציה בין אגפיו.

דווח כי בוועדת הכלכלה שהתקיימה בשבוע שעבר נראה כי בקרוב יופנו תקציבים רבים אל תיירות הפנים, הלשכה בוחנת כיצד יוכלו מארגני התיירות להשתלב במימושם. חברי הלשכה העלו בקשה מהנהלת הלשכה להכין מסמך ל"יום שאחרי", הלשכה תבחן כניסה לתחום תיירות הפנים במתכונת ייחודית".

Exit mobile version