Site icon IAS

ישראייר רוכשת 51% מפעילות חברת טיקטיק

מימין גבריאל מזרחי מבעלי חברת טיקטיק ואורי סירקיס מנכ"ל ישראייר בחתימת מזכר ההבנות. צילום יח"צ

הסכם הבנות נחתם היום בין חברת התיירות ישראייר לחברת טיקטיק המתמחה בתיירות ספורט והופעות בחו"ל, לרכישת 51% מפעילותה.

טיקטיק הוקמה לפני כעשור על ידי גבריאל מזרחי ויהודה מזרחי. גבריאל מזרחי ימשיך לכהן כמנכ"ל החברה המשותפת והמותג טיקטיק יישמר.

בטיקטיק צופים כי במהלך 2019 יחול גידול של כ-30% במספר הישראלים שייצאו לחו"ל לצפות באירועי ספורט והופעות לעומת כמות הישראלים שיצאו ב 2017/18,  זאת בשל התחזקות השקל, כמות רבה של אמנים מהשורה הראשונה שמופיעים באירופה ולא מגיעים לישראל או פוסחים עלינו כיעד להופעה, לצד היצע גדול של משחקי ספורט שמושכים קהל ישראלי גדול וטיסות הלואו-קוסט, המשפיעים רבות על רמת הביקושים.

אורי סירקיס, מנכ"ל קבוצת ישראייר מסר בעת החתימה כי: "צירוף הפעילות של טיקטיק בא בהלימה מלאה לאסטרטגיה שלנו כקבוצה לתת מענה תיירותי מלא ומשתלם במיוחד ללקוחות. קיימת סינרגיה בין הפעילות של טיקטיק לבין טיסות ישראייר, במיוחד ליעדים אליהם טסים הרבה ישראליים לאירועי ספורט ובהם מדריד, סוצ'י. גנואה, בלגרד ועוד".

גבריאל מזרחי מנכ"ל טיקטיק מסר: "הניסיון והידע הרב של טיקטיק בתחום הכרטיסים והחבילות לאירועים בחו"ל, בשילוב חברת תיירות מובילה שהינה גם חברת תעופה מהווה יתרון תחרותי וקרש קפיצה בהגשמת החזון שלנו בענף. טיקטיק הינה בין החברות המעטות בענף הפועלות בתחום מעל לעשור והגשימה חלום לרבבות ישראלים אשר לקחו חלק באירוע בינלאומי משמעותי מעבר לים תוך שימת דגש רב על איכות הכרטיסים וחוויות הלקוח, 45% מהלקוחות שלנו הינם לקוחות חוזרים".

לקבוצת ישראייר מספר מותגים וחברות המשווקים מוצרי תיירות: לצד הפעילות המרכזית של החברה תחת המותג ישראייר, המשווקת חבילות נופש וטיסות בארץ ובעולם והמותג נתור, שמוביל בטיולים מאורגנים – קיימת פעילות בקבוצה לסגמנטים נוספים, ביניהם חברת סקי דיל המתמחה בחבילות סקי, חברת בשביל הזהב המתמחה בטיולים לגיל השלישי, חברת קרוז טור המתמחה בטיולי שייט, סאמר קול המתמחה בחבילות סאמר סקול ללימוד אנגלית וטיילת טרוול המתמחה בטיולי יוקרה.

האי לפקדה ביוון. הישראלים מחפשים יעדים חדשים. צילום Depositphotos

קבוצת איילה תמזג לתוכה את חברת אופק נסיעות

ואילו קבוצת איילה מחזקת את אחיזתה בתחום הנופשונים ולצורך כך מיזגה את פעילות חברת אופק אשר מתמחה בחבילות נופש לאיי יוון – קרפטוס ולפקדה.

במסגרת המיזוג, משיקה איילה מיזם חדש שנקרא "איילה אל האופק". המיזם החדש יציע חבילות נופש ייחודיות ואותנטיות כמו טיולי טברנות באתונה וסלוניקי, חבילות מופעים של צמרת הזמר היווני, אירועי ספורט ואקסטרים וכן ביקור במגוון איים שרובם כלל אינם מוכרים למטייל הישראלי. מי שמונה לנהל את המיזם הייחודי הוא עמוס סרי לוי,  בעל וותק של למעלה מ-24 שנים, אשר ניהל בעבר את איילה גאוגרפית ,סאן דור הולידייז, פלאנטו ועוד.

איריס מאור, מנכ"לית קבוצת איילה אמרה כי השקת המיזם החדש הינו צעד נוסף במגמת ההתרחבות של הקבוצה. "כקבוצה חזקה ומובילה, אנו שמים לעצמנו למטרה להגיע לתחומים ופעילויות נוספות, במגוון יעדים חדשים וזאת על מנת לקלוע לטעמו של הציבור הישראלי שהתפתח מאוד בשנים האחרונות ודורש יעדים חדשים ואטרקטיביים".

קבוצת איילה הוקמה ב-1971 ומונה כיום 12 סניפים הפרושים בכל רחבי הארץ. החברה פועלת כסיטונאית וכקמעונאית. תחת קבוצת איילה נסיעות מספר מותגי תיירות, בהם איילה גיאוגרפית, גו יורופ (לחבילות שייט וקרוזים), סופר סקי, טיולי מילניום, רשת מלונות סמארט הוטלס ו"חאן השיירות".

Exit mobile version