Site icon IAS

יניב בנג'י מונה למנכ"ל גולדן טורס

יניב בנג'י, מנכ"ל גולדן טורס הנכנס. צילום יחצ

מנכ"ל חדש לחברת גולדן טורס: יניב בנג'י. גולדן טורס מקבוצת האחים אברהמוף בבעלותו של יהושע וידהורן, הינה חברת תיירות שנוסדה בשנת 1933 ומהוותיקות בענף, שמתמחה בכלל שירותי  התיירות. בשנים האחרונות פיתחה התמחות בתחום הקרוזים. החברה מפעילה ארבעה סניפים בפריסה ארצית ומעניקה מגוון רחב של שירותים בכל תחומי התיירות, ולה מעל 60 עובדים.

בנג'י (43) נשוי + 3 ילדים, רו"ח בהשכלתו, הוא בעל ניסיון של מעל 20 שנה בענף התיירות, כאשר מילא שורה של תפקידים בכירים בתחום התיירות. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל חברת איילה נסיעות. במקביל, ימשיך בנג'י לנהל את חברת רום תעופה המייצגת את חברת רויאל גורדניאן בישראל.

יניב בנג'‏י, מסר כי: "בשנים האחרונות החברה צמחה והתפתחה ומזוהה כשחקן בולט בתחום הקרוזים,  כעת, עם כניסתי לתפקיד, ברצוני לחזק תחום זה וכן לפתח פעילויות נישה נוספות וזאת כדי להמשיך לבסס את החברה כשחקן מרכזי בתחום התיירות".

יהושע וידהורן, יו"ר ובעלים חברת גולדן טורס מסר: "אני מברך על הצטרפותו של יניב בנג'י לחברה. יניב, בעל ניסיון עשיר בתחום התיירות ,ביסס את מעמדו בשנים האחרונות כמנכ"ל מצוין. אני סמוך ובטוח כי הוא ימלא את תפקידו על הצד הטוב ביותר ויצעיד את החברה לאפיקים חדשים, מרתקים וגדולים עוד יותר".

Exit mobile version