Site icon IAS

inside out story: רשת מלונות אטלס בקמפיין חדש

צילום באדיבות 'לעומק התודעה'

תחת הקונספט של inside out story, עולה בימים אלה, בהשקעה של למעלה ממיליון וחצי ₪, קמפיין חדש של רשת מלונות הבוטיק אטלס בטלוויזיה, דיגיטל וברשתות החברתיות. הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה".

הקמפיין הפרסומי מבטא את הקו החדש שמציגה הרשת, המונה 15 מלונות בוטיק בתל-אביב, ירושלים ואילת ומדגיש את חווית האירוח המיוחדת, בלוקיישנים מרכזיים, המחברים את האורחים לחוויות בסביבה כאשר כל מלון הוא שער לקסם של חוויות.

לראשונה בישראל, נעשה שילוב של צילומים במלונות, ביחד עם שימוש ב- AI בטכנולוגיה מתקדמת. השפה, עיצובים, אימג'ים והחלוקה החווייתית מבטאים את הקונספט האסטרטגי ויוצרים מציאות לחופשה מלאת חוויות, נחשקת ומפתיעה. הפרסומת מובילה את הצופה בין סצינות מלונאיות ריאליסטיות, שהופכות בטוויסט של בינה מלאכותית לסוריאליסטיות וחלומיות, אשר למעשה מבטא את חווית האורח במלונות אטלס- ובכל מה שסביבו.

לדברי ליטל פופלבסקי, סמנכ"לית השיווק של רשת אטלס: "לרגל חודש הקניות, רשת מלונות אטלס יוצאת בקמפיין רחב היקף הפונה לקהל הישראלי וקורא לו ליהנות מחופשה מקומית, איכותית ואחרת. הקמפיין החדש מביא איתו לידי ביטוי בשפה עדכנית את ערכי המותג בשפה פרסומית חדשה. תחת המסר של inside out story, אנחנו קוראים לתייר הישראלי ליהנות מחוויה בלעדית לרשת אטלס- חופשה שמתחילה בלינה מפנקת ומוקפדת במלונות הרשת, ונמשכת לכל החוויות שיש לעיר להציע כמו חופים נהדרים, תרבות בילוי אורבאנית, אטרקציות משפחתיות ועד אתרים היסטוריים".

חדש! הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ:  IAS – חדשות ועדכוני תיירות מהארץ ומהעולם

חפשו אותנו גם בטלגרם

Exit mobile version