Site icon IAS

מלון חמישי לרשת מלונות פרימה בתל אביב

כיכר דיזנגוף כיום. שורה של בתי מלון מתקבצים סביבה. צילום שוש להב

רשת מלונות פרימה מחזקת את נוכחותה בתל אביב: הרשת, בהובלתו של אבי דור, רכשה בניין מגורים הנמצא בלב רחוב דיזנגוף, בין דיזנגוף סנטר לכיכר, ותסב אותו למלון בוטיק. סך הכל תשקיע הרשת במהלך 80 מיליון שקל, 35 מיליון שקל ברכישת הבניין, ו-45 מיליון שקל בהסבתו למלון. המלון יכלול 8 קומות ו-70 חדרים. ברשת מעריכים כי המלון יחל לפעול בעוד כ-3 שנים.

הדמיה של המלון בדיזנגוף 80 של מלונות פרימה. צילום יח"צ

באזור זה כבר נמצאים בשלבים שונים של תכנון ובנייה, בין היתר, מלון בתיאטרון "האוהל" לשעבר של רשת אטלס, "בית הקבלה" של רשת פתאל ו"דיזנגוף 99" של רשת ישרוטל. זאת בנוסף למלונות הוותיקים של אטלס כמו סינמה וסנטר שיק ומלונות נוספים.

עם פתיחת המלון החדש, תפעיל הרשת חמישה מלונות בתל אביב: בנוסף לשני המלונות הוותיקים – פרימה תל אביב ופרימה סיטי – רכשה הרשת לפני כחצי שנה את מלון הבוטיק ג'ייקוב סמואל ברחוב דיזנגוף פינת ארלוזורוב. גם במלון החדש שעתיד להיפתח ברחוב דיזנגוף תפעל מסעדת שף יוקרתית, בדומה למודל הקיים במלונות פרימה תל אביב, פרימה סיטי וג'ייקוב סמואל המפעילים כולם מסעדות שף פופולריות.

תל אביב כפוטנציאל תיירותי לא-ממומש

המנכ"ל דור אמר כי "אנחנו מחפשים כל העת הזדמנויות עסקיות מעניינות בערים שלטעמנו טרם מימשו את הפוטנציאל התיירותי שלהן. בתל אביב מתחזק פלח המלונות שאינם שוכנים ליד קו החוף אלא מציעים חוויה אורבנית בלב ההתרחשויות. המלון החדש ימוצב כמלון בוטיק יוקרתי ויצטרף למלונות התל אביבים הנוספים שלנו המציעים מענים מגוונים ללקוחות השונים המגיעים לתל אביב".

אבי דור, מנכ"ל רשת פרימה מלונות. צילום שלומי יוסף

החודש גם הודיעה הרשת כי שלוש שנים לאחר פתיחתו, היא מוסיפה 4 קומות למלון "הוטל 75", הממוקם באלנבי 75 בתל אביב. הקומות הנוספות יכללו 43 חדרים. בניית שתי הקומות הראשונות תחל כבר החודש, ופחות משנה לאחר מכן תחל בניית שתי הקומות הנוספות. בנוסף רכשה הרשת את החנות הממוקמת מתחת למלון, ובכוונתה להסב אותה ללובי ולבית קפה. הרשת תשקיע בהרחבת המלון סכום כולל של 20 מיליון שקלים.

בסך הכל משקיעה כעת 100 מיליון שקל במלונות תל אביב. דור מוסיף כי תל אביב הצליחה למקם את עצמה בשנים האחרונות בשורה אחת עם הבירות האירופיות המרכזיות. "אנחנו עדים לעליה עקבית בכמות התיירים המגיעים לתל אביב בכל הסגמנטים, צעירים, משפחות ותיירות עסקית. 'הוטל 75' הצליח לזהות צורך של קהל צעיר שכבר מכיר את תל אביב, אוהב לחזור אליה, ומחפש מלון שמעניק לו שירות ברמה גבוהה, ממוקם בלב ההתרחשות התל אביבית ובעלות אטרקטיבית".

רשת פרימה מלונות, מהרשתות הוותיקות והמובילות בישראל, נוסדה על ידי משפחת מוסקוביץ' ומונה כיום 14 בתי מלון: ארבעה בתל אביב, ארבעה בירושלים, שניים בים המלח, אחד בטבריה ובאילת ושני מלונות עסקים חדשניים שנפתחו לפני כשנתיים ברעננה ובפתח תקוה.

Exit mobile version