Site icon IAS

והסוויטה המלכותית: למדונה

הזמרת מדונה. תשהה בתל אביב חמישה ימים ותתארח במלון דן. צילום Depositphotos

הולכות ונשלמות ההכנות במלון דן תל אביב לקראת הגעתה של הזמרת מדונה הצפויה לנחות בישראל במטוסה הפרטי במהלך השבוע הקרוב. מדונה תתארח בסוויטה המלכותית בה שהתה גם בביקוריה הקודמים בישראל ב-2009 וב-2012. מדונה צפויה להשהות בישראל חמישה ימים במסגרתם תופיע באירוויזיון.

את מדונה ילוו מנהלה האישי גיא עוזרי וצוותה ולצורך כך שוריינה עבורם כל הקומה החמישית הכוללת 37 חדרים וסוויטות יוקרתיות הפונות  לחוף ימה של תל אביב.

מדונה תגיע למלון דן תל אביב מלווה בשף האישי שלה שיעבוד בצמוד לשף המלון עובד אלפיה.  השניים אף יהיו אחראים על ארוחת יום השישי של מדונה שתתקיים בחדר אוכל פרטי שיוקצה לזמרת ולאורחיה.

מלון דן תל אביב הסוויטה המלכותית. לישון כמו מדונה. צילום אורי אקרמן

היערכות המלון לביקורה של מדונה כוללת הקמת חדר כושר פרטי לשמירה על פרטיותה, האפלה ואיטום החלונות בחדר השינה האישי שלה, אספקת פירות אורגניים ופרחים האהובים עליה.

יצוין כי בקומת הסוויטות של מדונה, בסוויטת "טראס" הפונה גם היא לים, יתארח באותם הימים, מעצב האופנה הצרפתי ז'אן פול גוטייה, מי שעיצב את השמלה האייקונית עם הנוצות לזמרת דנה אינטרנשונל, בו זכתה במקום הראשון באירוויזיון.

הסוויטה המלכותית של דן תל אביב אירחה בעבר מפורסמים רבים, ביניהם: מיק ג'אגר ולהקת הרולינג סטונס, בריטני ספירס, להקת רובים ושושנים, ג'ון בון ג'ובי, ברברה סטרייסנד, ג'רי סיינפלד, אשטון קוצ'ר, ליאונרדו די קפריו, נטלי פורטמן והזמר טום ג'ונס.

Exit mobile version